Spolupráce začíná proplacením první faktury na 5000 Kč (jednorázově). Ty vám obratem nahrajeme jako kredit k proježdění.
A přidají do něj odpovědnou osobu za firmu. Ta jej bude spravovat přes prohlížeč nebo mobilní aplikaci. Bude mít přístup k přehledu útraty, jízd a zapojených zaměstnanců.
Víme, že toho máte hodně. Proto vám poskytneme text k rozeslání, který vše podstatné kolegům vysvětlí. Extra dotazy můžou směřovat na naši zákaznickou podporu.
Nemusíte je přidávat po jednom ručně nebo řešit benefitní kartičky. Oslovení kolegové si ježdění podle instrukcí aktivují sami. Platební kartu nikdo z firmy zadávat nebude.
Po vyčerpání kreditu 5000 Kč platíte jen tolik, kolik reálně najezdíte (např. v Praze 30min jízda stojí 24.79 + DPH, jinde méně). Fakturujeme čtvrtletně za celou firmu dle využití.
Naše zákaznická podpora je jim k dispozici denně od 9 hod do 17 hod. Rádi vám s čímkoliv poradíme a pokusíme se problém obratem vyřešit.Zaměstnanci nás mohou kontaktovat jednoduše přímo z aplikace.
Žádný problém. Takový zaměstnanec od nás dostane unikátní odkaz, díky kterémuse jeho osobní účet přepne na zaměstnanecký a začne čerpat firemní benefit.
Prostřednictvím přehledů u firemního účtu jej může odpovědná osoba jednoduše odebrat. Účet bývalého zaměstnance se pak přepne ze zaměstnaneckého na osobní a přestane čerpat firemní benefity.
Ano, spolupráce je flexibilní a není vázána konkrétní dobou. Pokud by k ukončení náhodou došlo hned na začátku, neprojetou část z úvodních 5000 Kč dostanete zpět ve formě poukazů, které můžete využít např. jako vánoční dárky.